pole ,,Vendor:'' w specach.

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 10 Lis 2001, 12:34:10 CET

On Sat, Nov 10, 2001 at 11:59:57AM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:

> słownik mówi mi, że ,,sprzedający'', a do tego bardziej pasuje
> dystrybutor, niż autor.

> w zasadzie jest pole ,,Packager:'', ale w RedHacie na przykład można
> poznać pakiety również po polu ,,Vendor:''. napisałem sobie skrypt
> liczący ilość pakietów z PLD, RH i MDK na mojej workstacji, na czas
> ,,przenosin'' i zawsze wychodziło mi, że tych z PLD jest niej niż 90% ;)

AFAIK jest takie pole jak Distrubution:, i tam powinno byc PLD.
W Vendor: czesto podaje sie autora wraz z emailem, ma to sens, o tyle,
ze rpm -qi od razu wiadomo kogo meczyc, jesli cos nie dziala (bez
przebijania sie przez dokumentacje). A Packaager:... hm.. tam chyba
jest PLD Bugtracking System (rowniez po to zeby bylo wiadomo kogo meczyc
:)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-