PLD-1.0 -- zaczynamy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 10 Lis 2001, 17:25:50 CET

On Sat, 10 Nov 2001, Blues wrote:

> Cały czas wydajesz się nie zauważać faktu, o którym się mówiło już wiele
> razy.
> Buildery dla ix86 SĄ. DZIAŁAJĄ. Na ep09.kernel.pl.
> Jest to mocna maszyna (PIII 2x1G, 1G Ram, duużo dysków) i jest w stanie
> spooookojnie podołać samodzielnie PLD-1.0
> Miejsce na ftp na tej samej maszynie też jest. Pozostaje tylko zrobienie
> odpowiedniego wpisu w DNS'ie, np. ftp1.pld.org.pl
> Docelowo uważam, że miejsce, gdzie będzie składowane PLD-1.0 powinno mieć
> ftp.pld.org.pl, natomiast devel powinien dostać ftp1.pld.org.pl (chyba, że
> [...]

Wlasnie, ja mam jeszcze jeden pomysl... wywalic buildery z kennego.
Tam na PLD jest 18GB dysk, ktory na samo FTP powinien wystarczyc
poki co. Buildery dla STABLE - na ep09.kernel.pl (jak podliczylem
to wychodzi ze ja na PLD daje ok. 30GB w tej chwili...), buildery
dla PLD-1.1 (czyli tego co sie bedzie rozwijac dalej) na jakiejs
innej maszynie...

Atutem ep09 sa szybkie dyski i silne procesory (2x1GHz),
wiec niech ona kompiluje, a atutem kennego jest szeroka
rura na swiat - niech z niej korzysta i robi za FTP.

Maszyne na builder dla 1.1 mam nadzieje ze sie znajdzie...

M.

PS. I niech kloczek wreszcie zauwazy ze ep09 istnieje
i co najwazniejsze nad nia jest wiecej kontroli nawet
niz nad kennym.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-