PLD-1.0 -- zaczynamy

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 10 Lis 2001, 15:46:46 CET

On Thu, 8 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> [..]
> Teraz nie jest nie tyle za wcześnie (czas jest odpowieni) co brak poprostu
> zasobów dyskowych na ftp. Rozwiązań jest kilka i CS się tu spóźnia (nie
> mam tu żadnych sygnałów o tym czy cokolwiek się posuneł w sprawie
> uruchomienai infrastruktóry builderów) co w zasadzie powoduje, że mamy
> powody do tego żeby pzrestać sie an razie w tym kierunku oglądać. tak czy
> inaczje wymaga to zroganizowania tylko infrastruktóry pod rozgałęzienie.

Cały czas wydajesz się nie zauważać faktu, o którym się mówiło już wiele
razy.
Buildery dla ix86 SĄ. DZIAŁAJĄ. Na ep09.kernel.pl.
Jest to mocna maszyna (PIII 2x1G, 1G Ram, duużo dysków) i jest w stanie
spooookojnie podołać samodzielnie PLD-1.0
Miejsce na ftp na tej samej maszynie też jest. Pozostaje tylko zrobienie
odpowiedniego wpisu w DNS'ie, np. ftp1.pld.org.pl
Docelowo uważam, że miejsce, gdzie będzie składowane PLD-1.0 powinno mieć
ftp.pld.org.pl, natomiast devel powinien dostać ftp1.pld.org.pl (chyba, że
będzie to ta sama maszyna, ale nie jest to konieczne...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...