PLD-1.0 -- zaczynamy

Sob, 10 Lis 2001, 17:47:02 CET

On Sat, 10 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
[..]
> Kłopot jest jeszcze gdzie indziej. Otóż przy dostępie do TASKu (także i do
> PG) jest wąskie gardło w postaci łącza 34Mb/s poz<->gda. To łącze takim
> gardłem pozostanie do początku stycznie kiedy to zostanie zamienione na
> 620Mb/s.

Co do rozwiązania z TASK to i tak jest jeszcze jeden mankament. Nie
bedziemy mogli wrzucać tam plikół bezpośrednio czyli bedzie musiał być to
de facto mirror z jakieś maszynki nad którą mamy kontrolę. Czyli i tak
gdzieś musimy mieć dyski na całość. Kolejna sprawa to to że tracimy
kontrolę nad statystykami z ruchu przy wykorzystaniu TASK.