PLD-1.0 -- zaczynamy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 10 Lis 2001, 17:52:42 CET

On Sat, 10 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kłopot jest jeszcze gdzie indziej. Otóż przy dostępie do TASKu (także i do
> PG) jest wąskie gardło w postaci łącza 34Mb/s poz<->gda. To łącze takim
> gardłem pozostanie do początku stycznie kiedy to zostanie zamienione na
> 620Mb/s.

Dlatego ja mam pomysl zeby ftp.pld.org.pl bylo w Warszawie (kenny),
bo to generuje duuuuuuuzy ruch, a mimuw ma szerokie rury.

Natomiast, aby zaoszczedzic miejsce na dysku i odciazyc kennego,
nalezaloby przeniesc obecny zestaw 3 builderow gdzie indziej.
Moze, ze wzgledu na to, ze beda to buildery do biezacego rozwoju
dystrybucji, zrobic je gdzies blizej cvs'u (kloczek?, blues?)

Buildery dla STABLE natomiast sa juz na ep09.kernel.pl i tam byc
powinny - maszyna jets naprawde silna, i jest gwarancja ze miejsce
nie okaze sie za jakis czas potrzebne do innych celow.
Czyli spelniaja to co kloczek mowil na zlocie - buildery dla STABLE
gotowe do uzycia przez rok-dwa-trzy - celem supportu dystrybucji.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-