jeszcze apropos unifikacji ftpdów

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 12 Lis 2001, 15:17:28 CET

On Mon, 12 Nov 2001, Jan Rekorajski wrote:

> /home ma to do siebie ze jest na ogół duży, /var{/lib,} nie,
> a takie rzeczy jak ftp, www, samba lubią puchnąć.
> Przenoszenie ich gdziekolwiek nie ma sensu z praktycznego punktu widzenia.

Tez mi sie tak kiedys wydawalo, ale np. w takiej sytuacji, kiedy robisz
calosciowy upgrade za pomoca jakiegos instalatora[1] nie podmountowujac
/home na czas upgradu, to co wtedy?

[1] Jeszcze takowego z mozliwoscia upgradu chyba nie posiadamy.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl