jeszcze apropos unifikacji ftpdów

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 12 Lis 2001, 15:33:21 CET

On Mon, 12 Nov 2001, Lukasz Trabinski wrote:
> Tez mi sie tak kiedys wydawalo, ale np. w takiej sytuacji, kiedy robisz
> calosciowy upgrade za pomoca jakiegos instalatora[1] nie podmountowujac
> /home na czas upgradu, to co wtedy?

taki sam argument jak osobna partycja na /var/lib, też nie-podmountowywana
(a niby dlaczego nie podmoountować /home do upgrade??).

Przy wywaleniu http, ftp do /var/lib po prostu obowiązkowa byłaby na
więszych systemach kolejna partycja /var/lib. Bez sensu.

> [1] Jeszcze takowego z mozliwoscia upgradu chyba nie posiadamy.

nooo - myślę, że "ktoś" o tym pomyśli ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...