tin i qmail

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Wto, 13 Lis 2001, 15:54:23 CET

wtorek, 13 listopad 2001, Stacho Pal napisał(a):
> Witam!
> Właśnie usiłuję zrobić upgread i dostaję coś takiego:
>
> file /usr/share/man/man5/mbox.5.gz from install of tin-1.5.10-1 conflicts
> with file from package qmail-1.03-41a

Jest lepiej, bo ten sam plik (nie wiem, czy taki sam) jest również
w muttcie. Pozostaje pytanie, gdzie powinien być? Na pewno nie w tinie.
Może wpuścić go do man-pages?

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"