tin i qmail

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Wto, 13 Lis 2001, 18:06:00 CET

On 01.11.13 Dominik Mierzejewski pressed the following keys:

> Jest lepiej, bo ten sam plik (nie wiem, czy taki sam) jest również
> w muttcie. Pozostaje pytanie, gdzie powinien być? Na pewno nie w tinie.
> Może wpuścić go do man-pages?

Powinien być w qmailu, bo tam się takowy urodził. Ale z uwagi na to,
że dzisiaj jest to już ogólnouniksowy format, maildir(5) powinien
znaleźć się w man-pages. Przy czym, najlepiej byłoby połączyć informację
pochodzące z manów od różnych programów w jeden, bo nie są identyczne.

Robert