wrobell: rpm.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 15 Lis 2001, 16:47:44 CET

On Thu, Nov 15, 2001 at 02:18:12PM +0100, wrobell wrote:

> Watpie, zeby te makra sie obecnie zmienily. Moze dojdzie
> jakies nowe...
>
> Jedyna sytuacja jaka przychodzi mi do glowy, to taka, ze
> dojdzie nowe makro i bedzie mozna je zastosowac w rpm.spec.
> Wtedy dla rpm.spec po prostu wdroży się je poźniej. Nie sądzę,
> żeby był to wielki problem, a mamy porządek. Wystarczy,
> że są ponownie definiowane w python.spec.

Ale czy to taki problem dodać te parę definicji do rpm.spec?
I tak rpm-a trzeba będzie przebudować po zmianie/dodaniu jakiegoś makra.
A IMO lepiej, kiedy pakiet (rpm) da się przebudować mając jego nieco starszą
wersję, a nie maksymalnie sprzed paru dni - tym bardziej, że nie
kosztuje to dużo.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/