mplayer a svgalib

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 16 Lis 2001, 01:25:57 CET

On 01.11.15 Wojtek Kaniewski pressed the following keys:

> fakt, to niezbyt miły ,,ficzer''. tyle że pewnie wywoływanie
> odpowiednich funkcji w odpowiednich miejscach dla odpowiednich
> architektur byłoby czasochłonne.

Nie bardziej niż w przypadku bibliotek ELF. Przypominam, że skoki do
funkcji w tych bibliotekach odbywają się poprzez ,,stacje przesiadkowe''
(_GLOBAL_OFFSET_TABLE_).

A wszystko co musi zrobić taki program strojący się ,,at runtime'' to
przetłumaczyć przy starcie /proc/cpuinfo, albo CPUID na swoje numery
bibliotek (i.e. ID optymalizacji (MMX=1, SSE=2 etc)) i skakać do
iDCT[libno](). Albo libno[iDCT](), jak kto woli.

Żadna filozofia, a robiąc jeszcze ten rozrząd w ASM, wywala się kolejne
cykle, jak komuś dalej mało.

Robert