mplayer a svgalib

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Czw, 15 Lis 2001, 23:30:24 CET

On Thu, 15 Nov 2001, Jakub Bogusz wrote:
> Nie przesadzaj, jeden ogg. Zresztą trzeba promować otwarte standardy ;)

nie chodzi mi o ogga, tylko o fakt, że to ponoć dobrze zaprojektowane i
że ma minimalne wymagania w podstawowej wersji ;)

> Jaki masz CPU i na jaką architekturę był kompilowany xine?
> Pewnie zostało użyte jakieś SSE albo 3Dnow...

model name      : Pentium III (Coppermine)

brałem rpmy i386.

> Mi nie podoba się ustalanie CPU tylko w compile-time - te wszystkie
> bcondy mmx, mmx2, 3dnow, 3dnowex, sse.

fakt, to niezbyt miły ,,ficzer''. tyle że pewnie wywoływanie
odpowiednich funkcji w odpowiednich miejscach dla odpowiednich
architektur byłoby czasochłonne.

pozdrawiam,
wojtek