mplayer a svgalib

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 16 Lis 2001, 10:46:41 CET

On Thu, Nov 15, 2001 at 09:51:21PM +0100, Tomasz K?oczko wrote:

> Łukasz jakby to było tylko robione tylko dla Ciebie to mielibyśmy prawo
> się przejmować tym co mówisz.
>
> kloczek
Tomek
Z tego co wiem to jest robione rownierz dla mnie. Ja reprezentuje pewna
klase urzytkownikow. I z tego co wiem to w PLD z reguly pryjmuje sie zalozenie
ze jak mozna zredukowac zaleznosci to sie to robi. Jak mozna zrobic mniejsze pakiety
to sie to robi. Wiec kiedy ja mowie ze mi nie podoba sie naprzyklad
mplayer ktory wymaga svgalib bo ja svgalib naprzyklad nie mam i jest mi nie
potrzebne. To bardzo byc moze jest wielu takich co tego nie maja i jest im
to niepotrzebne. Wiec skoncz z wycieczkami w stylu jak mnie cos dotyczy to jest to
nie istotne, bo to gowno prawda. Zalozenie bylo takie ze dystrybucja jest jak klocki lego.
Tylko ze bylo by fajnie zebym jak buduje zamek z tych klockow zeby mi z glownej wierzy czesc
STARTREK LOGO nie wystawalo. Bo mi to psuje wrazenie ogolne. A ja watpie zebym byl jedenym
urzytkownikiem PLD budujacym zamek.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.