mplayer a svgalib

Pią, 16 Lis 2001, 11:28:42 CET

On Fri, 16 Nov 2001, Lukas Dobrek wrote:
[..]

> Tomek
> Z tego co wiem to jest robione rownierz dla mnie. Ja reprezentuje pewna
> klase urzytkownikow.

To po kiego groma piszesz "Na ch. mnie svgalib" ?
                                  ^^^^

Możemy próbować *wspólnie* decydować jaka ma być konfiguracja domyślna ale
wyjeżdzanie z "argumentami" typu "mi to nie jest potrzebne" nie ma sensu.
Dla osób którym takowa nie pasuje (a tacy zawsze bendą) i tak jeszcze
pozostaje przekompilowanie sobie pakietu z odpowiednim bcondem co nie jest
aż tak uciażliwe żeby uzasadniało ocieranie się o wulgryzmy.
Poprostu jeśli ma być dyskusja to _prosiłbym_ nie na tym poziomnie i nie
takim językiem.