mplayer a svgalib

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 16 Lis 2001, 11:50:33 CET

On Fri, Nov 16, 2001 at 11:28:42AM +0100, Tomasz K?oczko wrote:
> On Fri, 16 Nov 2001, Lukas Dobrek wrote:
> [..]

> To po kiego groma piszesz "Na ch. mnie svgalib" ?
>                                   ^^^^
>
> Możemy próbować *wspólnie* decydować jaka ma być konfiguracja domyślna ale
> wyjeżdzanie z "argumentami" typu "mi to nie jest potrzebne" nie ma sensu.
> Dla osób którym takowa nie pasuje (a tacy zawsze bendą) i tak jeszcze
> pozostaje przekompilowanie sobie pakietu z odpowiednim bcondem co nie jest
> aż tak uciażliwe żeby uzasadniało ocieranie się o wulgryzmy.
> [...]
Nie wiem czy za kazym razem kiedy sie pojawia pytanie tego typu. Trzeba
wypisywac elaborat na temat dlaczego lepiej podzielic albo dolozyc
warunek do budowania. Skoro i tak wiadomo o co chodzi. Wiec tu nie zabardzo jest o
czym dyskutowac ja tylko zasygnalizowalem, ze ja naprzyklad nie urzywam svgalib
wiec mi zaleznosci od niego sa zbedne. I chyba nie zmienie tego i nie bede
robil statystycznych badan dotyczacych procentowego stosunku liczby
ludzi urzywajacych danego pakietu do wszystkich. Ja zasygnalizowalem ze
ja naprzyklad nie urzywam.  Faktem jest ze moglem sobie darowac "ch"
za co przepraszam ale nie uwazam zebym przesto stal sie mniej czytelny.

A "mnie" pisze bo to dotyczy mnie i ja nie mam czasu sprawdzac jak duzo ludzi
urzywa svgalib. Pozatym nie wydaje mi sie zebys mial prawo uczyc mnie kultury
dsykusji. Wiec powstrzymaj sie na przyszlosc. A ja bede powstrymywal sie
od przeklinania.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.