NVidia (was: Re: lista pakietów dla PLD-1.0)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 16 Lis 2001, 17:44:04 CET

On Fri, Nov 16, 2001 at 12:25:10PM +0100, Blues wrote:
> Czyli powinno to nawet teraz zniknac z naszego ftp'a. Dziwne, ze firma nie
> dba o ludzi.
> Moze sprobowac napisac do nich o pozwolenie na dystrybucje tego
> sterownika?

Już wielu ludzi w wielu sprawach do nich pisało (ja chyba kiedyś, gdy
miałem TNT też). Więc IMHO trzeba po prostu przyjać do wiadomości, że
NVidia _nie_ supportuje Linuxa i nie kupować kart graficznych tej firmy.
My tworzymy dystrybucje w której umieszczamy oprogramowanie za zgodą ich
autorów, a jeśli jakiś autor/producent nie nie zgadza, to po protu tego
pakietu u nas nie będzie. Kropka.
Dobrze że jeszcze nikt sie nie upomina np. o MS-DOS, który jest
potrzebny do sensownej pracy dosemu.

Pozdrowienia,
        Jacek