NVidia (was: Re: lista pakietów dla PLD-1.0)

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pią, 16 Lis 2001, 17:52:53 CET

> Już wielu ludzi w wielu sprawach do nich pisało (ja chyba kiedyś, gdy
> miałem TNT też). Więc IMHO trzeba po prostu przyjać do wiadomości, że
> NVidia _nie_ supportuje Linuxa i nie kupować kart graficznych tej firmy.
> My tworzymy dystrybucje w której umieszczamy oprogramowanie za zgodą ich
> autorów, a jeśli jakiś autor/producent nie nie zgadza, to po protu tego
> pakietu u nas nie będzie. Kropka.
> Dobrze że jeszcze nikt sie nie upomina np. o MS-DOS, który jest
> potrzebny do sensownej pracy dosemu.
Napisalem. Wyslalem. Czekam na odpowiedz...
Siedziba NVidii jest w Santa Clara, tam maja -9 Time Zone wiec pewnie
jeszcze sie nie obudzili... ale licze na to, ze dzis dostane odpowiedz
--
Witek Kręcicki
adasi w grubno.da.ru