OT: dys* (było: lista pakiet?w dla PLD-1.0)

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Pią, 16 Lis 2001, 21:01:49 CET

A Lukas Dobrek napisal(a):

>BTW ja przetlumaczylem MBT na angielski a Roman poprawia rezultaty mojej
>dysgrafii dyslekcji i inne takie.
Łukasz, nie pisz tak nigdy o sobie!
To tak jak byś się przyznawał, że brak ci jednej klepki, a raczej, że
galaretka pod czaszką szwankuje. Generalnie to nie jest dys* tylko
zaniedbania w procesie edukacyjnym, ale łatwiej dać papierek, że
delikwent ma źle w głowie niż go nauczyć dobrze pisać :(

Grzegorz

PS. Przepraszam za ten OT.
--