OT: dys* (było: lista pakiet?w dla PLD-1.0)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 16 Lis 2001, 21:40:28 CET

On Fri, 16 Nov 2001, Grzegorz Doliński wrote:
> Łukasz, nie pisz tak nigdy o sobie!
> To tak jak byś się przyznawał, że brak ci jednej klepki, a raczej, że
> galaretka pod czaszką szwankuje. Generalnie to nie jest dys* tylko
> zaniedbania w procesie edukacyjnym, ale łatwiej dać papierek, że
> delikwent ma źle w głowie niż go nauczyć dobrze pisać :(

Obrażasz ludzi a chyba nie zdajesz sobie sprawy czym jest
dyslekcja/dyssgrafia i ile pracy kosztuje walka z tym _schorzeniem_
przeważnie skazana w dużej mierze na niepowodzenie.

Nie pisz tak więcej.

EOT

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...