OT: dys* (by?o: lista pakiet?w dla PLD-1.0)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Sob, 17 Lis 2001, 13:15:42 CET

On Fri, Nov 16, 2001 at 09:01:49PM +0100, Grzegorz Doli?ski wrote:

> Łukasz, nie pisz tak nigdy o sobie!
> To tak jak byś się przyznawał, że brak ci jednej klepki, a raczej, że
> galaretka pod czaszką szwankuje. Generalnie to nie jest dys* tylko
> zaniedbania w procesie edukacyjnym, ale łatwiej dać papierek, że
> delikwent ma źle w głowie niż go nauczyć dobrze pisać :(
Po pierwsze brak mi nie jednej a wielu. A po drugie czy moglbys sobie
darowac. Nie bede z Toba dyskutowal co to jest dyslekcja ani dysgrafia
bo wyraznie nie masz o tym pojecia. Ale wbrew powszechnie panujacej opini,
ignorancja, w moim mniemaniu, nie upowaznia Cie to do zabierania glosu.
A juz wszczegolnosci mowienia mi co mam o sobie pisac lub nie.
Krotko mowiac odwal sie, z laski swojej.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.