bootdisk_eth.img rąbnięty kernel ??

inglod dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Sob, 17 Lis 2001, 20:51:25 CET

Przyzwyczajony do stabilości dyskietek instalacyjnych przeżyłem dzisiaj szok w momęcie gdy chcąc instalować sobie PLD poprzez sieć okazało się że w momęcie dodawania karty sieciowej kernel się wali totalnie :<.
Po rozmowie z Malekith (dzięki za radę 2.4 poszło) wynika że problem występuje prawdopodobnie gdy dodawany jest adres ip (nie wiem na pewno bo chciałem go pobrać z dhcp ale ręcznie też się go ustawić nie dało).
Skoro problem jest znany innym to czemu na tak ważnych dyskietkach instalacyjnych wisi wciąż tak poważny błąd przecież wyrabia już na wstępie odpowiednią opinię PLD (dla mnie tym bardziej to fakt bolesny gdyż to moja ukochana dystrybucja :<<<).

Pozdrowienia inglod