bootdisk_eth.img rąbnięty kernel ??

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Sob, 17 Lis 2001, 22:14:09 CET

On Sat, 17 Nov 2001, inglod wrote:

> Przyzwyczajony do stabilości dyskietek instalacyjnych [ciach]

Eh, nie tylko Ty się zszokowałeś. Kernel panic występuje przy probie
dodania IP do interface'u. Nie ważne czym (ifconfig'iem czy ip'route2) -
kernel panikuje. Co gorsza, problem ten występuje również w dystrybucyjnym
kernelu i nie wiem jeszcze czy dotyczy wszystkich arch, czy tylko
określonej. Jest faktem wprawdzie że mam kartę NE2000 na i686, ale jeszcze
na 2.2.19-20.

To co sprawdzałem to był i386, a karty ne2k-pci oraz ne.

Jutro postaram sie sprawdzic kernela -26 na tamtym komputerze i686.
Pozdrawiam.

Dj_RzulF