filon: SPECS python.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 18 Lis 2001, 13:13:07 CET

On Sun, Nov 18, 2001 at 12:44:09PM +0100, wrobell wrote:

> Biorę to na tapetę...
U nas to jest w python-examples. W tym pakiecie znajdują się
jakieś  demka  (podkatalog  Demo)  oraz  narzędzia  (Tools).
Część  narzędzi de  facto  może pójść  do osobnych  pakietów
(python-tools-idle,   python-tools-pynche,...),  ale   można
zacząć  się tym  bawić jak  ktoś będzie  tego potrzebował  w
normalniejszy sposób niż poprzez python-examples.

python-examples dostało Obsoletes: python-tools

    wrobell <wrobell w ite.pl>