filon: SPECS python.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 18 Lis 2001, 15:52:40 CET

On Sun, Nov 18, 2001 at 01:13:07PM +0100, wrobell wrote:
> U nas to jest w python-examples. W tym pakiecie znajdują się
> jakieś  demka  (podkatalog  Demo)  oraz  narzędzia  (Tools).
> Część  narzędzi de  facto  może pójść  do osobnych  pakietów
> (python-tools-idle,   python-tools-pynche,...),  ale   można
> zacząć  się tym  bawić jak  ktoś będzie  tego potrzebował  w
> normalniejszy sposób niż poprzez python-examples.
Hmmm. Nie wiem kto wymyślił żeby to wrzucić do examples.
To jest chyba ostatnie miejsce gdzie bym szukał np. idle (dla
niewtajemniczonych jest do IDE dla programujących w pythonie).
Inna sprawa, że tego nawet nie szukałem, bo co może być lepsze
od VIMa?  :-)

Ale to nie zmienia faktu, że wrzucanie tego do examples to
nieporozumienie.

Pozdrowienia,
        Jacek