PLD i raid-1

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 19 Lis 2001, 19:20:42 CET

On Mon, 19 Nov 2001, Michal Moskal wrote:

> A próbowałeś go poprosić?

Próbowałem, odmówił. Image z 2.11.01 (bootdisk_net.img).
Twierdził że punktem montowania dla 'md' może być tylko 'md'.

> README.RAID czytaliśmy?

Ogólne tak, w końcu obok stoi PLD na raid-1. Jest też takie dla PLD?

> W którym miejscu krzyczy? Dokładnie, jak krzyczy?

Dokładnie to 'wizard' ma problemy jak się już ma partycje
i wybierze typ 'fs' to w następnym kroku wyskakuje komunikat typu:
"this filesystem not supported bye kernel" (jakoś tak).

> I z kiedy instaltor?

Pisałem wyżej. Ten sam instalator ma (dalej) problem z Compaq-iem
i modułem cciss.o . Ściąga z sieci hdraid-mod.tar.gz i potem
pisze że moduł 'cciss.o' nie należy do żadnego pakietu.
'Modprobe cciss' przechodzi bez problemu.

> Chciałeś instalować na jfs czy z jfs? (zakładam, że raczej to
> pierwsze, co jest supportowane)

Chciałem na /dev/hda1 mieć 'jfs' .

> A miałeś już dobre fstab?

Tak, ale to faktycznie mógł być mój błąd bo w fstab miałem:
LABEL=PLD   /
Postaram się to jeszcze sprawdzić dokładniej.
pzdr
Stacho Pal