PLD i raid-1

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 19 Lis 2001, 18:52:54 CET

On Mon, Nov 19, 2001 at 06:40:23PM +0100, Stacho Pal wrote:
> Witam!
> Właśnie z pewnym trudem udało mi się zainstalować PLD
> na /dev/md0 (raid-1) montowanym jako '/'. Kilka uwag.
> 1.) Instalator jest bezradny wobec takiego 'życzenia'.
>     Trzeba było zainstalowć na /dev/hd(x) i potem
>     skopiowac (cp -a) na przygotowany wczesniej /dev/md0

A próbowałeś go poprosić? README.RAID czytaliśmy?

>     Mimo ze przy instalacji mozna wybrac np. jfs to
>     instalator pisze że ten fs nie jest suportowany.
>     Gotowy system nie ma problemu z obsługą jfs.

W którym miejscu krzyczy? Dokładnie, jak krzyczy? I z kiedy
instaltor? Chciałeś instalować na jfs czy z jfs? (zakładam, że raczej to
pierwsze, co jest supportowane)

A miałeś już dobre fstab?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-