STABLE

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 21 Lis 2001, 02:19:13 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Do BTSa nie jest potrzebny SSL.

Jest przydatny.
Jeżeli się loguje na konto na BTS'ie to po choinkę mam się logować plain,
skoro można zrobić ssl? W niczym to nie szkodzi.

> Nie ma możliwości przeglądania BTSa bez konta dlatego twierdzę, że BTS
> jest nadal nie jest gotowy. Jest to niepotrzebne obiostrzenie.
> Podawanie logina i hasła powinno być potrzebne tylko przy modyfikowaniu
> zasobów.

Ale to jest kwestia prostego formularza.

Jeszcze raz - Tomku, jeżeli to co _teraz_ jest pod adresem bugs.pld.org.pl
jest lepsze to już nic więcej w tym temacie nie powiem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...