STABLE

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 21 Lis 2001, 02:25:53 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Blues wrote:

> Jest przydatny.
> Jeżeli się loguje na konto na BTS'ie to po choinkę mam się logować plain,
> skoro można zrobić ssl? W niczym to nie szkodzi.

Wyjasniam, ze do uruchomienia SSL potrzebny jest w tym momencie
tylko certyfikat. Zwrot "przygotowany pod SSL" oznacza, ze BTS
wisi na odrebnym IP i mozna SSL wlaczyc po uzyskaniu certyfikatu
i sprawdzeniu czy wewnatrz kodu nie ma jakis "http://"
Poprostu, jak bedzie potrzeba SSL nie bedzie trzeba zmieniac w DNS nic.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-