Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 21 Lis 2001, 08:27:05 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tu jest o tyle dobrze że jest jeszcze alternatywa w postaci rlinetd.

O ile pamietam, arekm kiedys znalazl, ze xinetd w ktorejs
dystrybucji mial IPv6 w ten sposob rozwiazane, ze byly
2 demony - jeden dla v4, drugi dla v6. I wtedy to dzialalo...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-