Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Śro, 21 Lis 2001, 12:22:30 CET

Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl> writes:

> O ile pamietam, arekm kiedys znalazl, ze xinetd w ktorejs
> dystrybucji mial IPv6 w ten sposob rozwiazane, ze byly
> 2 demony - jeden dla v4, drugi dla v6. I wtedy to dzialalo...
Jakby ktoś raczył zerknąć do xinetd.speca to by się dowiedział,
że w PLD jest podobnie - 2 daemony. Jeden v6 ready, drugi v4 ready.

.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr