ne2k-pci: cos trzeba z tym zrobic...

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 21 Lis 2001, 13:03:41 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 02:48:20AM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Droga obserwacji wlasnych(i nie tylko) uznalem, ze blad wywalany przez
> ne2k-pci jest w openwallu. Przejrzalem calego patcha ow i nie znalazlem nic
> co moglo by zle na ten modul wplywac :/ Wiadomo ze w 19-20 problemu nie
> bylo, w 19-26 jest i nadal jest w 20-0.1... Jakos trzeba to rozwiazac...
> 1. Czy ktos ma doswiadczenia z jadrami miedzy 19-20 a 19-26? RCS diff miedzy
> 20 a 26 mowi, ze w 26 byl juz ow3 a w 20 jeszcze ow1. Jak dla ow2?...
> sam sobie odpowiedzialem, ow2 nie bylo :) W takim razie moze ktos by sie
> pomeczyl i poszukal?
> [...]

Cokolwiek. Duży program (nie wspominając o baaardzo dużych, jak kernel),
jest jak talerz spagetti - pociągniesz z jednej strony, sypie się z
drugiej. Fakt, że kernel to dość dobrze napisany kawałek kodu, tylko
zmniejsza ten problem, nie usuwa go całkowicie.

Niemniej jednak prawdopodobnie przyczyna jest możliwa do wyśledzenia, na
podstawie diff między wersjami openwalla... :)

dzimi: kiedy będzie 2.2.20-BOOT? to *naparwde* ważne.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-