ne2k-pci: cos trzeba z tym zrobic...

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 22 Lis 2001, 09:34:15 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Michal Moskal wrote:
>Cokolwiek. Duży program (nie wspominając o baaardzo dużych, jak kernel),
>jest jak talerz spagetti - pociągniesz z jednej strony, sypie się z
>drugiej. Fakt, że kernel to dość dobrze napisany kawałek kodu, tylko
>zmniejsza ten problem, nie usuwa go całkowicie.
>
>Niemniej jednak prawdopodobnie przyczyna jest możliwa do wyśledzenia, na
>podstawie diff między wersjami openwalla... :)
Może trochę pomogę - zrobiłem małe doświadczenie. Mając zainstalowany
kernel 2.2.19-20, zrobiłem rpm -i kernel-2.2.19-26.i586.rpm. Dopisałem
odpowiednio do lilo pozcyje linux_new i linux_old. Przy czym instalacja
zrobiłam mi linka w /lib/modules/2.2.19 pokazującego na 2.2.19-26. No nic
- reboot i owo znane już Ooops i Aieee ..... Zabotowałem z bootkietki z
prowizorką, zamountowałem dysk i zamieniłem linka w /lib/modules na
2.2.19-20. Reboot i ...... _DZIAŁA_. WNIOSEK: skoro 2.2.19-26 działa z
modułami z 2.2.19-20, to znaczy, że błąd jst gdzieś w kodzie dotyczącym
ne2k-pci (8390) .... Czy ten patch openwalla miesza coś w tym module ???
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl