Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 21 Lis 2001, 18:02:40 CET

--->[Quoting Lukasz Trabinski <lukasz w lt.wsisiz.edu.pl>:]

> Podsumowując, wydaje mi się, że łatwiej nam będzie
> wypuścić wersje stabliną z ograniczoną liczbą pakietów (taki niezbędny
> base plus pare dodatków ułatwiających normalną prace), ale za to
> stabliną i dopiero w wersji 1.1 lub 1.2 pomyśleć o reszcie pakietów.

Tylko tak wyobrażam sobie pracę w naszej syutuacji,
gdy mamy poważnie ograniczone zasoby ludzkie.
A poza tym niewielu z nas, adminów, potrzebuje egzotycznych
pakietów, a w końcu to ma być dystrybucja dla nas.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org