STABLE - podstawy (100 linii)

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Śro, 21 Lis 2001, 23:25:19 CET

On Wed, Nov 21, 2001 at 11:05:00PM +0100 Witold Filipczyk wrote:
>Witajcie,
>Jest parę spraw które trzeba by ustalić, ale wcześniej należy ustalić kto i jak ma je ustalać.

[ciach]

Z choinki się urwałeś? Czytasz czasem listy, wiesz co się dzieje z
dystrybucją? Chyba nie.

99,99% rzeczy, o których tu piszesz jest już ustalona, jeśli coś
pominąłem w twoim liście - trudno, nie wierzę żebym coś stracił.

Release Managerów mamy.

>Pytanie1:Kiedy ma być wersja STABLE?
>--------
"roadmap" już jest (patrz wcześniejsze listy malekitha w wątku "PLD-1.0
-- zaczynamy"

>Pytanie2: max 650MB czy 700MB na płytce?
>--------
Instalatora (całkiem niezłego) obsługującego dowolne (prawie) medum (w
tym wiele płytek) już mamy...

>Pytanie3: Jaki może być maksymalny rozmiar pakietu .rpm?
>--------
???

>A powinno się to zacząć od jakości .spec-ów.
IMO znaczące większość speców w PLD jest b. wysokiej jakości? Zaglądałeś
kiedyś do repo?

>Tak właściwie to te informacje powinny znaleźć się w FAQ, dlaczego k. nie ma jeszcze FAQ
>dla tej listy.
Chcesz napisać? Część rzeczy jest na WWW, resztę znajdziesz w CVSie.

>Dobra będę kończył, bo trochę to długie.
Na szczęście...

--
Tomasz Orzechowski