STABLE - podstawy (100 linii)

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 22 Lis 2001, 01:30:42 CET

On Wed, 21 Nov 2001, Lukasz Trabinski wrote:

> [...]

Mnie jakos ipchains wystarcza :)
Co do konserwatyzmu... pamietajmy ze do niedawna niektorzy nawet 2.2
uznawali za zbyt swieze i pracowali na 2.0.38...

Pomysl z dzisiaj czyli 2.2 plus w updates 2.4-pack chyba rozwiazuje
sprawe kernela w PLD-1.0 stable. Jak ktos musi 2.4 (a bo tak, albo
potrzebuje np fb dla 3dfx) - instaluje 2.4-packa i ma wszystko co chce.
Jak ktos chce 2.2 - nie instaluje. Jakis problem?

BTW, to tak bylo w RH4.2 przy przejsciu 2.0->2.2 - w updates skompletowana
paczka pakietow do plynnego przejscia w osobnym podkatalogu.

M.

PS. Ja jeszcze poczekam z 2.4 - proba wprowadzenia na jednej maszynie
(dosyc obciazony router 4xeth,8xserial ze squidem na pokladzie) skonczyla
sie 300 km "wycieczka", a wczesniej łataniem przez komorke w roamingu.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-