Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 22 Lis 2001, 03:40:44 CET

On Thu, Nov 22, 2001 at 03:19:52AM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> naprawde sadzisz, ze pld nadaje sie obecnie dla
> kogos, kto ma male pojecie o linuksie?
to, ze ktos ma duze pojecie o linuksie, nie znaczy,
ze jest adminem

> linuksa uzywam tylko na serwerach, ale potencjalnie
> mozliwa jest jego eksploatacja na maszynach roboczych
> sluzacych do wykonywania prostych funkcji, do ktorych
> nie zaliczam: a) prac inzynierskich cad-cam,
> b) prac sekretarskich c) przegladania internetu
> d) prac graficznych e) nauki w szkolach
> f) prowadzenia ksiegowosci - slowem, zostaja
> hobbysci i zapalency, czyli admini lub przyszli admini.
tak Ci sie tylko wydaje, zapewniam Cie... mylisz
sie w calej okazalosci

> nie moze byc duze, bo nie ma kto go robic,
> z pustego nawet salomon nie naleje. im cos
> jest wieksze, tym rosna problemy.

# ls /mnt/disk/2/PLD/RPMS/| grep -v -e static -e devel -e lib | wc -l
   2281

i nie mam wszystkich pakietow sciagnietych

:-)

    wrobell <wrobell w ite.pl>