Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 22 Lis 2001, 07:06:09 CET

[Thursday, 22 November 2001], --s+ napisał(a):

> linuksa uzywam tylko na serwerach, ale potencjalnie
> mozliwa jest jego eksploatacja na maszynach roboczych
> sluzacych do wykonywania prostych funkcji, do ktorych
> nie zaliczam: a) prac inzynierskich cad-cam,
> b) prac sekretarskich c) przegladania internetu
> d) prac graficznych e) nauki w szkolach
> f) prowadzenia ksiegowosci - slowem, zostaja
> hobbysci i zapalency, czyli admini lub przyszli admini.
A ja mam kafejke internetowa oparta TYLKO o linuksy. I co mi Pan zrobi?
:)

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.