Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

FastViper fastviper w poczta.onet.pl
Czw, 22 Lis 2001, 08:03:00 CET

Dnia Czw 22. Listopad 2001 03:19, napisałeś:
> --->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> naprawde sadzisz, ze pld nadaje sie obecnie dla
> kogos, kto ma male pojecie o linuksie?

Jak widać po mnie -- nadaje się :-)

> linuksa uzywam tylko na serwerach, ale potencjalnie
> mozliwa jest jego eksploatacja na maszynach roboczych
> sluzacych do wykonywania prostych funkcji, do ktorych
> nie zaliczam: a) prac inzynierskich cad-cam,
> b) prac sekretarskich c) przegladania internetu
> d) prac graficznych e) nauki w szkolach
> f) prowadzenia ksiegowosci - slowem, zostaja
> hobbysci i zapalency, czyli admini lub przyszli admini.

A ja, oprócz funkcji serwerowych, na swoim PLD drukuję, gram w Quake,
przeglądam internet, tworzę html, grafikę i inne 'duperele' do których
Windows jest "lepszy". wrrrrr :>

> nie moze byc duze, bo nie ma kto go robic,

"Mierz siły na zamiary, nie zamiar podłóg sił" ;-)

> czy "ten pakiet" jest na liscie przeznaczonej do mrozenia?
> jesli nie, to na razie nie ma tego pakietu.

W to się nie wtrącam ...

--
   :: [Maŕcín Wojţczuk] :: GG N°1513591 ::-=>  hacker wannabe  <=-::
   :: ˙Linux˙ registered user N°200916  Machine N°89843 <=- -  -  ::