Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Radoslaw Kintzi radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Czw, 22 Lis 2001, 08:47:17 CET

On Thu, 22 Nov 2001, FastViper wrote:

> Jak widać po mnie -- nadaje się :-)

> A ja, oprócz funkcji serwerowych, na swoim PLD drukuję, gram w Quake,
> przeglądam internet, tworzę html, grafikę i inne 'duperele' do których
> Windows jest "lepszy". wrrrrr :>

Ogolnie to uwazam, ze okreslanie dla kogo ma byc PLD, a dla kogo nie,
nie ma sensu. O kazdego uzytkownik powinismy dbac jak o skarb (bez wzgledu
na to czy jest adminem, czy nie), bo stanowi potencjalna pomoc w
rozwijaniu dystrybucji.

> "Mierz siły na zamiary, nie zamiar podłóg sił" ;-)

patrz wyzej

rk (radzio w pld.org.pl)