STABLE - podstawy (100 linii)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 22 Lis 2001, 14:50:16 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Dotąd dawaliśmy sobie radę bez demokracji (po mimo tego że sugerujesz
> Serku, że było inaczej :) więc nie widzę żeby musiało być inaczej i teraz.
> Dotąd różne rzeczy rozstrzygaliśmy w wyniku *dyskusji* i tej jak widać
> przynajmniej w kilku kwestiach jest za mało lub wogóle sie nie toczyła.
> Otwartą sprawą jest w tej sytuacji o czym musimy podyskutować i zastanowić
> się wspólnie (i każdy z nas z osobna) co do tego jakie i czy zmiany
> wprowadzać.

Tomasz, nie denerwuj mnie, po prostu słabo wyczuwasz klimat dotyczący
swojej autokratywnej osoby, co może cię jeszcze w niedalekiej przyszłości
zaskoczyć. Przynajmniej tutaj, w PLD, ale zapewne także w innych
obaszarach rzeczywistości.

Co do kernela 2.2 contra 2.4, po przemyśleniu, całkowicie odpowiada
mi pomysł, w którym zaproponowano szybką ścieżkę przejścia z jednej
wersji jądra na drugą. To będzie tylko chwila, a wszyscy będą
zadowoleni. To się właśnie nazywa demokracja w modelowym wydaniu :-)

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org