ne2k-pci: cos trzeba z tym zrobic...

Czw, 22 Lis 2001, 16:08:27 CET

On Thu, 22 Nov 2001, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Wczoraj przy okazji tego że Solar dość ostro "wrąca się' w shadow pisżac
do niego kolejny list w sprawie kolejnych zmian jakie zaproponował
zagadnałem o OW i objawy jakei obserwujemy. Na razie nie ma od niego
jeszcze odpwiedzi (zwykle odpowiada po dwuch, tzrech sniach :).
jak tuytaj nie da się dojść o chodzi i Solar też nie pomoże to chyba
trzeba będzie uderzyć na k-l.