ne2k-pci: cos trzeba z tym zrobic...

Pią, 23 Lis 2001, 08:58:49 CET

On Thu, 22 Nov 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> Może trochę pomogę - zrobiłem małe doświadczenie. Mając zainstalowany
> kernel 2.2.19-20, zrobiłem rpm -i kernel-2.2.19-26.i586.rpm. Dopisałem
> odpowiednio do lilo pozcyje linux_new i linux_old. Przy czym instalacja
> zrobiłam mi linka w /lib/modules/2.2.19 pokazującego na 2.2.19-26. No nic
> - reboot i owo znane już Ooops i Aieee ..... Zabotowałem z bootkietki z
> prowizorką, zamountowałem dysk i zamieniłem linka w /lib/modules na
> 2.2.19-20. Reboot i ...... _DZIAŁA_. WNIOSEK: skoro 2.2.19-26 działa z
> modułami z 2.2.19-20, to znaczy, że błąd jst gdzieś w kodzie dotyczącym
> [...]

Zdaje się ze dajlej jest to nierozwiazane w (2.2.20 także). mam pewien
pomysł oc do tego co mozan jeszcze w tej sprawie zrobić żeby zawęzić krag
podejrzanych modyfikacji. Otóz mozan pokolei posprawdzać kolejne
kombionacje opcji kernela dla OW po to żeby wychwycić ustawienie której
zaczyna powodować pojawianie się opp-a.
Jeżeli uda się namierzyć która to opcja bruździ to zapewne wtedy dużo
łatwiemj bezie nakleźć rozwiązanie.