Lista rzeczy które tzreba uporządkować przed faktycznym oddzieleniem 1.0

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 22 Lis 2001, 21:22:58 CET

On Tue, Nov 20, 2001 at 10:45:58PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> - pod X11 do uporządkowania są speawy zwiazane z applnk:
>   - dołożenie dla kde i gnome patchy które bendą powodować niewyświetlanie
>     w menu podmenu któtre w danym moencie nie mają żadnego pliku desktop,
KDE tu zachowuje się poprawnie, tzn. np. nowy katalog ,,Terminals'' nie
pojawił się dopuki nie skopiowałem do niego xterm.desktp. Natomiast jest
inny problem. Ikonka package_terminals.png, która przychodzi z applnk i
trafia do %{_pixmapsdir} jest niewidoczna dla KDE. KDE wymaga ikonek
odpowiednich rozmiarów w swoim drzewku
/usr/X11R6/share/pixmaps/hicolor/48x48/apps/ i to dla wszystkich
rozmiarów, ponieważ użytkownik może sobie zmienić rozmiary ikonek w
różnych miejscach. Pytanie brzmi, czy te ikonki powinny należeć do KDE,
czy do applnk? Dodam tylko że pozostałe ikonki package_cośtam należą do
kdebase. Jeśli nie będzie innych zdań w tej sprawie, to przeskaluję tą
ikonkę i dorzucę do kdebase (a może kdelibs?).

>   - poporawianie desktopów kde żeby w icon byłu umieszczone pełne nazwy
>     plików (z rozszerzeniami).
Zajmę się tym.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--