[CVS] Kernel 2.2.20-0.3 nie buduje sie

Pią, 23 Lis 2001, 09:02:16 CET

On 22 Nov 2001, Krzysiek dzimi Taraszka wrote:
[..]
> Wiem, ale juz jest naprawione i dodalem rowniez kilka innych istotnych
> zeczy, tzn przejzalem stare patche, porownalem, przeanalizowalem i
> doszedlem do wniosku ze moge nalozyc. Obecnie stan prac na jadrem
> 2.2.20 uwazam jako bardzo powazny, lada moment wszystkie patche jakie
> uwazam dodam i do rel 0.6 powinieniem prace nad linia dla arch ix86
> zakonczyc i przesiasc sie na team.pld i tam zaczac pracowac nad linia
> dla sparc'a (jesli kloczek i agaran sie zgodza :))

Jeżeli będziesz chciał coś pomóc w tej materii to spokojnie dostaniesz
wejscie na duużo szybszego sparca (kontak w razie czego już na prv).
Pogadam jeszcze z Andrzejem Krzystofowiczem i być może w razie czego dla
chętnych dałoby sie też załatwić wejście na axp. Nie wiem jak wygląda w
tej chwili sytuaacja u Łukasza na jego alfach ale potencjalnie jeżeli
ładnie by poprosić Łukasza to może też cos by tu udostepnił.