[CVS] Kernel 2.2.20-0.3 nie buduje sie

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 23 Lis 2001, 09:52:32 CET

On Fri, Nov 23, 2001 at 09:02:16AM +0100, Tomasz K?oczko wrote:
> On 22 Nov 2001, Krzysiek dzimi Taraszka wrote:
> [..]
>
> Jeżeli będziesz chciał coś pomóc w tej materii to spokojnie dostaniesz
> wejscie na duużo szybszego sparca (kontak w razie czego już na prv).
> Pogadam jeszcze z Andrzejem Krzystofowiczem i być może w razie czego dla
> chętnych dałoby sie też załatwić wejście na axp. Nie wiem jak wygląda w
> tej chwili sytuaacja u Łukasza na jego alfach ale potencjalnie jeżeli
> ładnie by poprosić Łukasza to może też cos by tu udostepnił.
Nie ma sprawy.  Ale to i tak wszystko ma slaby sens bo nie da rady
odpalic na axp kernela z initrd. Siedzielismy z malekithem nad tym
i to jest jakas magja poprostu. A autor aboota mnie olal. Chyba
go jeszcze raz przycisne.

Lukasz
--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.