slrn-pl prośba o wsparcie

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 23 Lis 2001, 10:26:52 CET

> W imieniu osób zajmujących się slrn-pl, chciałbym poprosić osoby
> obeznane z autoconfem/automake o pomoc w rozwijaniu projektu.

Czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc?
W szczególnośc mam problem z plikiem src/Makefile.am
Po wykonaniu polecenia:

[guest w pa66 slrn-0.9.7.3]$ aclocal -I autoconf/ && automake --foreign

dostaję komunikat:

src/Makefile.am:37: deprecated feature: `slangversion' overrides
`slangversion$(EXEEXT)'
src/Makefile.am:37: change your target to read `slangversion$(EXEEXT)'

i nie mam pojęcia co z tym zrobić.

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-