slrn-pl prośba o wsparcie

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 22 Lis 2001, 16:44:28 CET

W imieniu osób zajmujących się slrn-pl, chciałbym poprosić osoby
obeznane z autoconfem/automake o pomoc w rozwijaniu projektu.

Chcielibyśmy aby slrn-pl znalazł się w PLD. Zapoznałem się z wytycznymi
i stwierdziłem, ze brakuje łatki na ipv6. Niestety nie mam o tym bladego
pojęcia. Czy ktoś obeznany z tematem mógłby coś takiego sporządzić?

Chcemy też dodać wsparcie dla wyświetlania xface w trybie graficznym i
tekstowym. Mamy już gotowe programy i makra, ale nie posiadają one
własnych plików configure. Czy mogę liczyć na to, że ktoś pomoże w ich
napisaniu, lub jeszcze lepiej - przerobieniu configure slrn.

Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-