AfterStep i troche ogolnie o pakietach

Pią, 23 Lis 2001, 14:56:33 CET

On Fri, 23 Nov 2001, Radoslaw Kintzi wrote:

> Czy ktos uzywa AfterStepa i bedzie mu przeszkadzalo jak wywale
> 1.	--disable-availability
> 2.	--enable-makemenusonboot
> 3.	--enable-different-looknfeels
> co nie jest domyslna konfiguracja.
>
> ad 2)
>
> W AfterStep.RunWM mamy tworzenie menu za pomoca wmconfig
> wiec i tak przy starcie tworzone jest menu.
>
> ad 3)
>
> Przez to na moim kompie przelaczanie miedzy desktopami trwa
> cale wieki.
>
> ad 1 i nie tylko)
>
> Uwazam, ze wlaczanie niestandardowych (nie domyslnych)
> [...]

Nie wiem jak to wyglądać będzie w praniu ale próbuj to zmianić. Najwyżej
cofnie się to o ile bedą jakeiś uboczne efekty :)
Użyaam AS i to co mnie deneruje to to że przy uruchamianiu window managera
poprzez gnome-session akurat tylko AS nie jest startowany prawidłowo.
Wygląda to tak jakby nie było ustawionego winodwa managera. Musiałbym jeszcze
pzreszukać to co jest wypisywane w trakcie takiego padu AS żeby podać cos
konkretniejszego ale mnże ktoś inny zetknął sie juz z tym efektm ?
łorkerand na to jest taki że po starcie wywołuję soie caplet do zmiany win
mgr-a i na moment wynbieram dowolny inny i cofam się do AS  itu juz AS
jest poprawnie startowany. Ponieważ zwykle X sesja wisi u mnie po kilka
tygodni to jakoś nie mogłem się zmobilizować żeby dojść o co tu biega ;>