mozilla 0.9.6

Pią, 23 Lis 2001, 15:30:12 CET

Przebudowałem toto u siebie i dokładnie porównałem lise plików jak jest w
%files z tyym co zostało zainstalowane. Otóż wygląda że %files brak jest
nastepujących plików:

/usr/X11R6/lib/mozilla/components/content_xsl.xpt
/usr/X11R6/lib/mozilla/components/libcomposer.so
/usr/X11R6/lib/mozilla/components/libctl.so
/usr/X11R6/lib/mozilla/components/libjsd.so
/usr/X11R6/lib/mozilla/components/webbrowserpersist.xpt
/usr/X11R6/lib/libmozpango-thaix.so
/usr/X11R6/lib/libmozpango.so

Nie mam niemneij za bardzo mam pojecie gdzie to przyporządkować i za
bardzo nie mam chęci w tej chwili dochdozić co i jak co do powyższego (za
mało wnikałem w pzresżłosci w struktóre tro co w mozilli jest a sa inni w
naszym gronie którzy przymanjemniej raz neidco dogłebniej to zrobili :).
Jeżeli ktoś mógłby skończyć to mająć powysze informacje to możnaby puscić
mozillę na buildery. Przed chwilą usunałem z %files te pliki które w 0.9.6
zniknęły.