komercjalizacja pld

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 23 Lis 2001, 15:54:13 CET

On Fri, Nov 23, 2001 at 02:47:00PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Łukasz testuj i przestań dupe TRUĆ :-#
> Cio Ci jest potyrzebne do testowania ?
> Parafrazujac róską bajeczkę: "testowaliśmy, testoewaliśmy .. i
> wytestowaliśmy" tyko co to niby ma dać ? :>
> Proszę zostaw tego typu sprawy osobom które mają pojęcie co się dzieje w
> tym wszystkim i zamij sie tym co chcesz czyli testowaniem.
Nie można testować czegoś czego praktycznie nie ma (bo jest bardzo
ulotne).
Jak ja wezmę PLD i zacznę testować, zgłoszę błędy to i tak mogę być
pewien, że instalując PLD za tydzień będę miał do zgłoszenia podobną
ilość błędów. Nawet jeśli te wcześniej zgłoszone będą poprawione.

Musi być pewien release, żeby można było testować i testy te do czegoś
(do działającej dystrybucji) doprowadziły.

Podbijanie release swoją drogą, ale przede wszystkim _trzeba_ oddzielić
rozwój PLD taki jaki był dotychczas od tego co ma być PLD-1.0.
I do tego jest potrzebny branch.

Pozdrowienia,
        Jacek